25 Haziran 2012 Pazartesi

Microsoft Dynamics NAV, çalışanların ve süreçlerin daha üretken olmalarını sağlar

Yeni üretkenlik seviyelerine ulaşmak için işbirliğini geliştirin ve kullanıcıları süreçlere bağlayın

Yeni üretkenlik seviyelerine ulaşmak için işbirliğini geliştirin ve kullanıcıları süreçlere bağlayın

Kuruluşunuz çapında iletişimi ve işbirliğini arttırın

Kişilerin iletişimi ve işbirliği daha kolay olduğu zaman, daha üretken olurlar. Microsoft Dynamics NAV size aşağıdakileri yaparak yardımcı olabilir:
  • Doğru ve erişilebilir bilgiler sağlayarak. Tüm veriler tek bir veritabanında saklanır ve çalışanlar kolayca tüm ekranlardan inceleme yapabilir ve gerçek zamanlı bilgilere erişebilir.
  • Birden fazla saha veya ekip arasındaki bilgi paylaşımını hızlandırmak. Microsoft Dynamics NAV'den farklı konumlardaki çalışanlarınıza bilgi ve işlevsellik getirmek için Windows SharePoint Services'dan yararlanın.
  • Microsoft Dynamics NAV kayıtlarını ilgili belgelere bağlayarak. Microsoft Dynamics NAV'deki Bağlantıları Kaydet özelliği, Microsoft Dynamics NAV kayıtlarını raporlar ve elektronik tablolar gibi ilgili belgelere bağlamanızı sağlar. Örneğin bir satış emri veya satın alma emrinde Microsoft Office SharePoint Server'daki veya bir dosya sunucusu üzerindeki belgelere bağlantı oluşturabilirsiniz.
  • Birden fazla kuruluşu bağlayarak. Çok sayıda büyük veya uluslararası kuruluş yan şirketlerinde Microsoft Dynamics NAV kullanmaktadır. Bazı durumlarda bu kuruluşlar Microsoft Dynamics NAV'i merkez ofislerindeki bir merkezi ERP sistemi ile entegre etmektedir. Bu kuruluşlar sonuç olarak yan şirketlerin kendileri için özel olarak geliştirilmiş tanıdık ve son derece uyarlanabilir bir çözüm kullanarak daha verimli çalışmasını sağlarken, bilgileri daha iyi bir şekilde paylaşabilirler.

Daha hızlı ve daha akıllı bir şekilde çalışın

Microsoft Dynamics NAV, çalışanlarınızın çalıştığı şekilde çalışır. Onların daha üretken olmalarını sağlar ve işinizin başarısını arttırır. Bu nasıl olacak:
  • Daha hızlı ve daha bilgili kararlar vererek. İnsanların gerçekte nasıl çalıştıkları üzerine yapılan kapsamlı araştırmalara dayanan Microsoft Dynamics NAV, bir çalışanın rolüne dayanarak bilgi ve işlevlere erişimi basitleştiren bir Rol Odaklı kullanıcı deneyimi sunar. Çalışanlar Rol Odaklı arabirim aracılığıyla görevler, çalışma sayfaları, bildirimler, listeler, temel performans göstergeleri (KPI) ve raporlar gibi ilgili kurumsal etkinlikleri görebilirler ve böylece iş önceliklerini daha kolay bir şekilde belirleyebilir ve daha hızlı ve daha bilgili kararlar verebilirler.
  • Daha çabuk hızlanarak. Microsoft Dynamics NAV diğer Microsoft ürünleri ve teknolojileri gibi görünür ve hissedilir ve ilk baştan gereken eğitimi minimuma indirir ve üretkenliği hızlandırır.
  • Zaten bildikleri araçları kullanarak. Çalışanlar Microsoft Dynamics NAV ile Microsoft Office sistemi gibi zaten bildikleri çoğu aracı kullanarak çalışabilirler. Örneğin Microsoft Dynamics NAV'den alınan veriler ile Excel'de rapor oluşturabilirler veya fatura, satış emri ve diğer iş belgelerinin daha hızlı bir şekilde oluşturulabilmeleri için doğrudan Word'e veri aktarabilirler. Microsoft Dynamics NAV Outlook ile eşlenebilir ve çalışanların uygulama değiştirmeden toplantı düzenlemelerini, bağlantılarını yönetmelerini ve e-posta gönderebilmelerini sağlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder